شبکه

ساخت وبلاگ

 

 گرفتن یک روبات به راه رفتن بر روی دو پا در یک چیز است ، که آن را اجرا کنید چیز دیگری است، و مطمئن شوید آن را می توانید سریع بدون سقوط با وجود اینکه سوار بر یک هواپیمای کاملا متفاوت در دسترس نباشد راه رفتن. چگونه در مورد یکی دیگر از مخاطره آمیز ( برای یک ربات ، حداقل ) عمل تعادل که بیشتر از تعداد دو شامل می شود؟ من صحبت کردن در مورد این ربات دو پا دکتر Guero ( یک محقق است که در AIST ، Boston Dynamics می و دانشگاه اوزاکا کار می کرد ) ، که در آن به سوار دوچرخه سفارشی ساخته شده است که به مقیاس ساخته شده ساخته شده است.

چه چیزی باعث ویژه ربات دکتر Guero این است - آن را قادر به سوار شدن بر دوچرخه بدون اوج بیش از ، است که به می گویند که آن را بسیار شبیه انسان در انجام این کار است . شما را پیدا خواهد کرد این ربات رقابت در بازی های المپیک و یا هر ورزش دیگر در سطح بالا در آینده نزدیک هر چند، آن را به عنوان تنها می تواند به سرعت در جایی در منطقه از 10kph برسد. چگونه آن را به چالش Segway از نظر تعادل ؟ خوب، آن را قادر به تنظیم به صورت خودکار جهت آن به منظور حفظ حسن نیت ارائه میدهد تعادل از ساخته شده است در ژیروسکوپ است ، اگر چه آن را می توانید به صورت دستی و همچنین از طریق آماده به کار قدیمی، کنترل از راه دور کنترل می شود.
به عنوان دوچرخه با ترمزهای نیست، این ربات قدرت پا محض برای متوقف کردن استفاده کنید، اما بعد از آن دوباره که انجام شده است به طوری که آن را می توانید در یک لحظه شروع دوباره .
 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 86 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1393 ساعت: 2:20

 

 

مشکل تنظیم از همهمه از طرفداران PC خود را؟ شاید زمانی که شما در زمان یکی دیگر از نگاه NF-F12 سر و صدا یکپارچه فن لغو NOCTUA آن است. به گفته این شرکت، نمونه کامپیوتکس چیز در مورد 20dB ساکت تر با استفاده از فن آوری RotoSub ANC ثبت اختراع منتشر می کنند ضد سر و صدا به طور مستقیم از تیغه های خود فن را نگه داشته است. NOCTUA امیدوار است به تعدیل همهمه 2500 RPM کولر به سطح سر و صدا به طور کلی از یک کندتر 1500 RPM فن. سازندگان به دنبال قطعه با هم یک ماشین ساکت تر می تواند برای سر و صدا کاهش کولر نیمه دوم سال 2013 نگاه طرفداران قدیمی شما.؟ خوب، شما همیشه می تواند به عنوان یک سینی دوار موقت استفاده کنید. آمار شکستن برای زیرچشمی نگاه کردن در فردا ساکت و آروم تر

 

آموزش کارت شارژ همراه اول


 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 91 تاريخ : جمعه 29 فروردين 1393 ساعت: 2:32


اینتل به تازگی اعلام کرد آن را به زودی خواهد ساخت می شود کیت توسعه برای اتصال تاندربولت جدید آن است. کابل است که می تواند 10Gbps (در هر دو جهت!) حمل است که تا کنون تنها دیده می شود خود را در مک بوک طرفدار کامپیوتر اپل نصب شده است، اما ذخیره سازی و دیگر تولید کنندگان محیطی شروع به پرده ارائه شده، رعد و برق سوخته خود را در این هفته در NAB و اعلام این خبر مطمئن شوید که به است را رعد خار اضافی از حرکت. چه اتفاقی به توطئه رفتن به جلو است برای دیدن اینکه آیا تولید کنندگان آن را تا جای USB 3.0 و یا نصب lookalike نمایش از کنار آخرین و بزرگترین از اردوگاه USB. اگر شما از ما بخواهید، ما هرگز نمی تواند به اندازه کافی اتصالات سرعت بالا دارند ... چگونه صدای فوق رعد؟

 آموزش کارت شارژ همراه اول


شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 92 تاريخ : پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت: 2:06

شما نمی رویای از چک کردن پیام های متنی و یا پاسخ به ایمیل در حمام - آن را به مراتب برای گوشی های هوشمند خود را بیش از حد خطرناک است. اما انجام چنین وظایف ممکن است به زودی ممکن است، به عنوان فن آوری های جدید به شما اجازه اطلاعات را مشاهده کنید، مانند یک متن، با استفاده از لنزهای تماسی خاص است. 

محققان بلژیکی در حال توسعه یک صفحه نمایش LCD منحنی های کروی است که می تواند بر روی لنزهای تماسی مناسب. در حالی که دیگر تلاش در گذشته کوتاه کاهش یافته است، این تکنولوژی می تواند به ارزش لنز کل از متن، تصاویر و دیگر تصاویری را پوشش میدهد. 

 

همچنین یک استفاده عملی تر برای این صفحه نمایش تماس با لنز وجود دارد: عینک آفتابی سازگار. مشابه به انتقال لنز برای عینک، لنزهای تماسی را در قرار گرفتن در معرض نور تیره، برای محافظت از اشعه خورشید، به عنوان مثال. 

این سال گذشته، گوگل عینک صحبت از تکنولوژی بالا عینک شده است، و اپل بنا به گزارش رسیده اختراع ثبت شده برای فن آوری های مشابه واصل. 

آیا شما می پوشند این لنز؟ اجازه دهید ما را در نظرات زیر می دانیم.

 آموزش mms همراه اول


شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 96 تاريخ : چهارشنبه 27 فروردين 1393 ساعت: 2:11

Orange-Cube-Narenji4.jpg

تی را ایمن می گویند : هیچ کس در حال رفتن به مشکل پیدا کردن نارنجی مکعب . سپس دوباره، آن را سخت به دست هفت داستان ، بلوک در روز، دستکش پنیر سوئیسی معماری است که به نظر می رسد که اگر آن را توسط گوی پردار مخصوص بازی بدمینتن خود خداوند ناودان. طراحی و اجرا توسط شرکت مستقر در پاریس از دومینیک یاکوب و برندان مک فارلین ، دو نفری بهترین راه حل برای بلابی رستوران پشت بام مرکز پمپیدو شناخته شده است ، این ساختمان غیر متعارف ترین نشسته شجاعانه در طول Rambaud Quai در محل تلاقی ، یک منطقه که قبلا بی سرپرست صنعتی لیون که در آن رودخانه ها Soane و رون دیدار خواهد کرد.

این پروژه منحصر به فرد است ، شگفت آور ، نه یک موزه یا موسسه فرهنگی ، بلکه یک

خصوصی تامین مالی ملک تجاری . " من فکر می کنم ، به عنوان یک توسعه دهنده ، آن را ضروری است که همیشه رویایی بود ، می گوید:" ژان کریستف Larose ، رئیس گروه کاردینال ، بخشی از SCI Salins . "برای من از رابطه بین توسعه و معمار همیشه برنده باشد. لحظه ای که این پروژه را دیدم، من در عشق با آن سقوط کرد. " او عاشق آن بسیار، در واقع، که او تصمیم به دو طبقه بالا به عنوان دفتر مرکزی شرکت خود را . طبقه همکف و نیم طبقه فضاهای نمایشگاه برای خرده فروش طراحی فرانسوی RBC می باشد. سه طبقه باقی مانده فضای اداری اجاره.

طرح رنگ پنتون مانند مکعب و نمای سوراخ و برش لیزری آلومینیوم (نگاه کنید به "جعبه ابزار "، سمت چپ ) مجموعه ساختمان جدا از همسایگان خود ، از جمله یک انبار قدیمی بتن نمک ( که به مکعب وصل شده است ) ، محلی به عنوان شناخته شده ترویس طاق نما نمای سه قوسی آن است.

"ما در حال تغییر منطقه ای که یک نوع افسردگی از زمین بلاصاحب و غیر مسکون بود و به آن انرژی تازه ای بسیار آگاه بودند، می گوید:" مک فارلین ، بومی نیوزیلند با درجه معماری از دانشگاه هاروارد و SCI- قوس . همانطور که او آن را داشته باشد ، این تغییر چیزی بیش از ایجاد یک ساختمان یاد نیاز : تمام تمرکز این شهرستان ، که در سراسر شبه جزیره تشکیل شده توسط Soane و رون ساخته شده است، نیاز به تغییر از مربع ایتالیایی سنتی خود را به منابع تا حد زیادی دست نخورده از آب نما آن است. " شما یک لیون جدید است که به دنبال از در رودخانه و valorizing این تجربه جدید شهری ، این لبه جدید شهری ، " او می گوید.

این دیدگاه ممتاز توسط عنصر رسمی اظهار شجاعت و دلاوری این پروژه،از درجه اعتبار ساقط مخروطی بسیار زیاد که سوراخ نما در گوشه شمال غربی آن و گسترش تا از طریق سقف ، باز کردن فضای داخلی به سمت در خم رودخانه می باشد. " مخروط است که نه تنها مهم است که شما در حال کار در ساختمان ، بلکه زمانی که شما در یک قایق هستیم و یا شما در حال راه رفتن در امتداد تفرجگاه به دنبال بازگشت به آن ، " مک فارلین می گوید . "واقعا آنچه ما می خواستیم به انجام باز کردن این تجربه برای مردم زندگی در شهرستان از لیون بود. این باعث می شود ساختمان بسیار بیشتر از یک شی. "

هدف از مخروط صرفا تجسمی نیست. در طول ماه های تابستان ، دهلیز های داخلی تشکیل شده از درجه اعتبار ساقط مخروط را می کشد در هوای سرد را از رودخانه، و سپس آن را قیف به داخل ساختمان ،انتقال گرما طبیعی است که باعث کاهش تقاضا برای تهویه مطبوع. همچنین به عنوان به خوبی نور عمل می کند ، اجازه می دهد که معماران برای به حداکثر رساندن بشقاب کف زیادی از مکعب ، که پر از حداکثر کمک هزینه منطقه بندی برای سایت.

تبدیل دیجیتالی ارائه شده ، فرم های پیچیده مخروط از فضای مجازی ، جایی که نیروهای جاذبه صدق نمی کند ، به دنیای واقعی ، که در آن مواد خم و پیچ و تاب و هرگز به نظر می رسد به خط درستی ، ثابت به یک چالش قابل توجه و فرایند یادگیری مداوم برای معماران . " مهم نیست که چقدر دقیق شما را [ در برنامه ریزی ] ، شما نیاز به کار با یک نقشه بردار چندین بار در طول روند ساخت و ساز به منظور رسیدن به چیزی است که کامل، " مک فارلین می گوید .

کامل یا نه ، در فضای دراماتیک از درجه اعتبار ساقط تا به Larose درخواست کرد که او در ابتدا می خواستم برای نصب یک طبقه شیشه ای در فضا و قرار دادن یک میز جلسه در مرکز ، برای تئاتر ، برنامه ای است که به خوبی با معماران نشستن نیست . "این یک حرکت رسمی بزرگ است ، بنابراین اگر ما ما در حال رفتن به آن را پر کنید تا با برنامه ... اوف ، می گوید:" مک فارلین که مشتری خود را متقاعد به چشم پوشی از این ایده . "اگر ما آن را [ مخروط ] مسدود شده بود، این امر می تواند یک پروژه کاملا متفاوت است. " Larose حال حاضر موافق است که این پروژه است " در نهایت خیلی بهتر " با اتاق کنفرانس خود را جمع دور در داخل. 

 

آیا نارنجی مکعب تحقق جاه طلبی های بزرگ سازندگان آن اساسا راه لیون درک شهرستان خود را تغییر دهید ؟ که باقی مانده است دیده می شود ، شاید، و در هر صورت یک معامله بزرگ برای پرسیدن از یک ساختمان اداری تک است . با این حال، می تواند شکی نیست که معماران ماموریت خود را به منظور جلب توجه به آب نما به دست آورد وجود دارد.

 

آموزش اینترنت همراه اول



 

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 26 فروردين 1393 ساعت: 2:21


Computerworld - با استفاده از شبکه های اجتماعی هنوز هم در محدود میدان آزمون خود را به + Google، گوگل به نظر می رسد آماده برای به چالش کشیدن فیس بوک سر در به طور فزاینده مهم فضای رسانه های اجتماعی. برخی از تحلیلگران را به لبه به فیس بوک با شروع به سر بزرگ خود را - این شرکت ادعا می کند بیش از نیم میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، نیمی از آنها هر روز وارد شدن به سایت. دیگر صاحب نظران اشاره به تعداد زیادی گوگل از کاربران در سراسر محصولات مختلف همراه با قابلیت های مهندسی خود را به عنوان عوامل و آن را یک رقیب توانمند. 

 

چگونه شرکت های جمع کردن سر به سر؟ در اینجا نگاهی به برخی از آمار موجود است.

گوگل تا به لبه روشن در سطح جهان ، با توجه به معدن اطلاعات کامسکور : گوگل در سراسر جهان مه به یک میلیارد بازدید کننده منحصر به فرد ، در حالی که فیس بوک در در 713،600،000 زنگ زد.

مخاطبان منحصر به فرد ایالات متحده

منبع: نیلسن شرکت

به گزارش شرکت نیلسن ، سرب گوگل در ایالات متحده ، که در آن 155 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد از دسکتاپ و لپ تاپ کامپیوترها در ماه مه در مقایسه با فیس بوک 140 میلیون باریک تر است . در این نظر سنجی نیلسن می کند دستگاه های تلفن همراه را شامل نمی شود .

فیس بوک به حال منجر به بزرگ در زمان صرف شده برای هر نفر : بیش از 6 ساعت در مقابل یک ساعت و 20 دقیقه.

با این حال، کاربران فیس بوک با سایت های رسانه های اجتماعی نسبتا ناراضی بوده است. سال گذشته، آن گل " در پایین 5 ٪ از همه شرکت های بخش خصوصی اندازه گیری شده و در همان محدوده شرکت های هواپیمایی و شرکت های کابلی ، دو صنعت ، همیشه کم به ثمر رساند با رضایت مشتری وحشتناک، " با توجه به ژوئیه 2010 رضایت مندی کاربران آمریکایی صفحه اول ( ACSI) E- کسب و کار گزارش . نمره گوگل از 80 ( از 100 ) قابل ملاحظه ای بالاتر از فیس بوک 64 بود. داده های جدید باید بیرون می آید گاهی اوقات این ماه .


خط پایین : گوگل هنوز نام تجاری پیشرو در اینترنت را از لحاظ تعداد کاربران . فیس بوک دارای یک پایگاه عظیمی از کاربران به طور منظم که صرف مقدار قابل توجهی از زمان را در سایت خود - زمان بسیار بیشتر از در گوگل. با این حال، کاربران فیس بوک بود به خصوص با سال گذشته تجربه خود را خوشحال نمی کند. خیلی جالب خواهد بود که ببینیم که آیا نمرات رضایت مشتری فیس بوک بالاتر در ACSI این سال آمده است.

درآمدها

درآمد گوگل بسیار آسان است ، چرا که به عنوان یک شرکت دولتی که باید از این داده ها هر سه ماه گزارش . در فیس بوک هستند کمتر روشن است ، از آن است که هنوز هم بخش خصوصی برگزار شد . بر اساس یک تخمین به گزارش وال استریت ژورنال، فیس بوک 1860000000 $ در درآمد تبلیغات به حال در سال گذشته و باید 4 میلیارد دلار در سال بالا . گوگل گزارش $ 29300000000 در درآمد کلی در سال گذشته (و نه فقط از تبلیغات ) .

eMarketer تخمین می زند که گوگل در سال گذشته در مقابل 4.6٪ برای فیس بوک 38.5 درصد از بازار تبلیغات آنلاین بود. شرکت تحقیقاتی تخمین می زند که سهم فیس بوک به 7 درصد رشد در سال جاری در مقایسه با 40.8 ٪ برای گوگل .


خط پایین : گوگل است ، بطور قابل توجهی بزرگتر از فیس بوک در درآمد و هنوز هم در حال رشد است ، اما فیس بوک نظر می رسد به گسترش بسیار سریع تر .


کارکنان

این معیار به ویژه دشوار است ، به عنوان فیس بوک می کند که داده ها را آزاد کنید. آخرین برآورد ، از مشخصات در عمق از افسر ارشد عامل شریل سندبرگ در شماره اخیر مجله نیویورکر، در 2500 نفر از کارکنان بود. که نزدیک به دو برابر تخمین های گزارش شده در سال 2010 . گوگل 24400 کارمند گزارش در پایان سال گذشته، از 19835 در سال 2009.


خط پایین : مانند درآمد ، تعداد کارکنان گوگل قابل ملاحظه ای بالاتر از فیس بوک ، اما فیس بوک به نظر می رسد بیشتر به سرعت در حال رشد است.


نتیجه

بسیاری از عوامل دیگر به بازی برای تعیین اینکه آیا + Google را با موفقیت می تواند به چالش کشیدن فیس بوک در عرصه رسانه های اجتماعی ، از جمله درخواست تجدید نظر از سرویس های جدید و آیا مردم حاضر یک شبکه تاسیس جایی که آنها در حال حاضر اتصالات متعدد به ترک آمده است.


گوگل همچنین به عنوان یک نام تجاری اینترنت با رضایت بهتر از فیس بوک مشتری قرار، و به یک شرکت بزرگ با منابع داخلی است. با این حال، فیس بوک یک شرکت با رشد بالا که به احتمال زیاد در آستانه ارائه سهام عمومی ، به این معنی آن را به مقدار زیادی از پول نقد سرمایه گذار و کارکنان بالا پرواز امید به پول نقد در در که رشد دسترسی به هر دو است .


به احتمال زیاد برنده ؟ کاربران رسانه های اجتماعی ، که از دو شرکت قوی مبارزه برای بهبود محصولات خود را به یکی از دو را نگه دارید و یا برنده شدن بیش از مشتریان بهره مند شوند.


آموزش کارت شارژ همراه اول


 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 71 تاريخ : چهارشنبه 20 فروردين 1393 ساعت: 2:33

 

 در آستانه کنفرانس سالانه اینتل ، مدیران از ARM رقیبمانند PC در آینده بیشتر برای دستگاه های تلفن همراه در گفتوگو با CNET شرح داده شده است .


طراحی تراشه ARM تسلط گوشی های هوشمند و قرص در سراسر جهان. و این فهرست ادامه دارد و در تاریخ - پردازنده های آن مغز در داخل آی فون، اپل ، محصولات سامسونگ کهکشان ، خط Travian.ir :: تراوین گوگل، دستگاه های HTC می باشد.

سامسونگ ، اپل ، کارت گرافیک Nvidia ، Qualcomm و MediaTek - همه پروانه ها به درجات مختلف از تکنولوژی ARM - تسلط.

این یک مشکل برای اینتل را به عنوان دستگاه های مبتنی بر ARM- در حال اجرا آندروید ، برای مثال، صفات مانند PC است.

آینده قشر - A53 و A57 تراشه های ARM را ، برای اولین بار ، حمایت از محاسبات 64 بیتی - چیزی اینتل شده است برای مدت طولانی در رایانه های شخصی انجام می دهند.

"این اجازه خواهد داد که دستگاه های tabletlike از دستگاه های اطلاعات مصرف به دستگاه های ایجاد اطلاعات ، گفت:" نوئل هرلی ، معاون رئيس جمهور از بازاریابی و استراتژی در ARM .

به عبارت دیگر، درست مانند یک PC . جیمز بروس ، سرب استراتژیست های تلفن همراه ARM ، در این مرحله گسترش یافته است.
 

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 95 تاريخ : سه شنبه 19 فروردين 1393 ساعت: 2:52

 

 در نسخه 2012 آن، کتاب معروف رکوردهای جهانی گینس لیست فاصله 50 صرف femtoseconds بین دو قاب برای FLASH.فمتوثانیه quadrillionth از یک ثانیه است، به این معنی است که دو عکس با فقط 0.000 000 000 000 05 ثانیه از هم جدا - این است که 800 میلیارد برابر سریعتر از فیلم سینمایی. در تاریخ پنجشنبه، پروفسور استفان Eisebitt از دانشگاه فنی برلین و هلمهولتز Zentrum برلین خواهد رکورد حرکت آهسته در جلسه DESY منابع نور کاربران ارائه دهد. به عنوان موتیف فیلم برای نشان دادن روش گروه خود یک مدل کوچک از دروازه براندنبورگ را انتخاب کرد، پوشا تنها چند میکرومتر. 

منابع نور تخصصی در DESY دانشمندان پیشنهاد بینش منحصر به فرد را در جهان از اتم ها و مولکول ها و بیش از 2500 کاربران مهمان در سال 2011 به تنهایی خود جلب کرد. بیش از 600 شرکت کنندگان در نشست کاربران سه روز به طور مشترک توسط DESY و XFEL اروپا سازمان ثبت شده است.
" این رمان لیزر اشعه X- فیلم های با سرعت بالا از فرایندهای مولکولی فوق سریع و واکنش های شیمیایی برای درک بهتر این فرآیند را ارائه دهند، " تاکید مدیر DESY از استاد پژوهش ادگار وکرت . در FLASH، Eisebitt و تیم او نشان سریعترین دنباله تصویر برداری تا کنون. برای این منظور ، دانشمندان پرتو لیزر اشعه ایکس X- به دو چشمک می زند تقسیم و یکی از آنها را از طریق یک مسیر انحرافی را طی تنها 0.015 میلیمتر فرستاده ، و آن را وارد 50 femtoseconds بعد از یکی از اولین . از آنجا که هیچ آشکارساز را می توان خواندن بسیار سریع ، دانشمندان هر دو تصاویر ذخیره شده به عنوان هولوگرام سوار ، اجازه می دهد بازسازی پس از آن از تصاویر تک .
با این آزمایشات ، دانشمندان نشان دادند که این رکورد حرکت آهسته دست یافتنی است. با این حال، آنها نه تنها در سریع ترین اما احتمالا در کوتاه ترین فیلم جهان - تنها با دو عکس . بنابراین، توسعه کار اضافی برای استفاده از این روش در عمل لازم است . Eisebitt گفت: " هدف بلند مدت این است که برای ردیابی حرکات مولکول ها و ساختارهای نانو را
 
 
در زمان واقعی ." تیم او نیز کار خود را در مجله Nature فوتونیک معرفی شده اند.
 
 
 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 18 فروردين 1393 ساعت: 2:21

 امن ترین USB از dialog05. هیچ دسترسی برای افراد غیر مجاز. ایده خوبی است!

Safest USB

 

 

آموزش mms همراه اول


شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 90 تاريخ : يکشنبه 17 فروردين 1393 ساعت: 2:21

 

 از آنجا که آن IPO در اوایل این ماه، فیس بوک در هیچ زمان و در حال گسترش امپراطوری خود را هدر داده است - آن را در حال حاضر خریداری سرویس هدیه های تلفن همراه امتیاز و یک برنامه دوربین مستقل راه اندازی - و بحث در مورد گام های بعدی شبکه های اجتماعی را به نظر نمی رسد به آرام بخش پایین . آخرین شایعه، از جیب پرز، می گوید فیس بوک است که به دنبال به خرید مرورگر اپرا را به عنوان بخشی از تلاش گسترده خود را برای رقابت با گوگل، موزیلا و دیگر ماموت اینترنت. به گفته یک منبع در اپرا نرم افزار که با جیب پرز صحبت می کرد، این شرکت در حال خرید در اطراف برای خریداران بالقوه و حتی توقف استخدام تحمیل کرده است. در حالی که آن را بیش از حد سخت به این باور است که فیس بوک در حال آماده کردن اسب خود را وارد کنید نژاد مرورگر، این شایعه است که فقط: شایعه. اما با توجه به گرایش شبکه های اجتماعی را به شلاق از ویژگی های جدید در سرعت پیچ و تاب، ما باید چیزی جامد بیش تری از حدس و گمان به زودی - اگر داستان خرید اپرا است که پاها، که است.

 

آموزش mms موبایل ویندوز


 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 105 تاريخ : شنبه 16 فروردين 1393 ساعت: 2:09

  نه، ما در حال شوخی نیست. گوگل به طور جدی پیشنهاد هوا اسطوانات شده دسترسی به اینترنت گرم، و در حال حاضر راه اندازی یک پروژه آزمایشی در نیوزیلند با 50 تست در تلاش است تا از طریق ، بالون خورشیدی هلیوم پر ارتباط برقرار کنند. یکی از گوگل [ X ] پروژه moonshot ، یک زن و شوهر از فیلم ها پس از شکستن توضیح این موضوع تعبیه شده، و فن آوری گوگل می خواهد به استفاده از برای رسیدگی به آن وجود دارد. آرم شوخ پروژه لون ، بازتاب های سفارشی کاربران آنتن طراحی شده استفاده خواهد شد برای دریافت سیگنال خود را از بالن شناور دو برابر هواپیماهای تجاری پرواز کند. سیگنال از زمین بر ​​آنتن ، تا بالون ، که با استفاده از قرار دادن در ارتفاع بالا خود را برای پخش بسیار بیشتر از روش های دیگر می رود . در آینده ، این شرکت پیش بینی کاربران تلفن همراه اتصال به بالن به گسترش خدمات که در آن هیچ یک امروز وجود دارد.


به گفته گوگل، در " بیش از نیمی " از کشور در نیمکره جنوبی و برای دو نفر از سه نفر بر روی زمین ، دسترسی به اینترنت به مراتب بیش از حد گران است. این تلاش برای راه اندازی پروژه های آزمایشی در کشورهای دیگر در همان عرض جغرافیایی به عنوان نیوزیلند ، بنابراین علاقه مند 40 ساکنان جنوب موازی باید این اطلاعات را به مقامات مناسب ، بلافاصله به جلو . در همین حال ، کنجکاو کیوی می تواند ثبت نام برای شرکت در این پروژه بر روی وب سایت خود را ، و یا شرکت در جشنواره پرواز در کرایستچرچ در روز یکشنبه برای دیدار با تیم و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن.

بروز رسانی: چک کردن یک ویدیو دیگر از راه اندازی اولین بالن پس از آن تعبیه شده، به ضرب گلوله در گوگل شیشه های تی ری Ratcliff و دیدن عکس های و حتی بیشتر را در سایت خود گیر در گمرک.
 
 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 106 تاريخ : جمعه 15 فروردين 1393 ساعت: 5:13

scratch-narenji_ir.jpg

هر ایده می تواند یک محصول بلافاصله. گاهی اوقات چه خوب به نظر می رسد بر روی کاغذ می تواند مسائل هنگامی که در حال طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. این اختراع متاسفانه در این دسته قرار می گیرد. ثبت نام برای به روز رسانی برای یادگیری اگر این ایده شروع می شود توسعه دوباره.

 آموزش اینترنت همراه اول


شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 102 تاريخ : چهارشنبه 13 فروردين 1393 ساعت: 22:11

 

 

 نرم افزار دوم D-لینک در روتر قابل حمل SharePort برو خود را همراه با قایق از ویژگی های جدید طراحی شده برای کمک به رزمندگان راه روشن بار ابزار خود را. این دستگاه طراحی شده است که به نوبه خود یک اتصال اترنت تنها به یک نقطه اتصال WiFi (مانند SharePort DIR-505) با پاداش اضافه شده است از یک ساخته شده در باتری و رسانه ها قابلیت به اشتراک گذاری. نسخه جدید می شود یک مربع کردن نگاه جدید، یک کارت خوان SD ساخته شده است در و توانایی برای به اشتراک گذاشتن اتصال از خارجی 3G و 4G مودم. این را در آوریل می رسند، راه شما را به 120 $، بنابراین شما چند ماه رو به کار چه لوازم جانبی دیگر شما می توانید در خانه هنگامی که شما در بیرون هستید را ترک کنند.

 

شارژ مستقیم همراه اول

 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 11 فروردين 1393 ساعت: 15:50

 

fishusbhub_narenji_ir.jpg

 این ناز، آن را مفید، شما کاملا به خواهید یک! خب، شاید نه، اما شکل ماهی 4 پورت USB 2.0 توپی هنوز هم می تواند زندگی خود را کمی خنک تر است اگر شما در بازار برای یک هاب USB می کند. این بنفش، چشم LED ها می باشد، و آن را مطمئن می شود boatloads سرگرم کننده - تا زمانی که شما آن را نگه دارید از راه Heathcliff، که است. واقعا، چه بیشتر می تواند برای شما بپرسم؟ این شخص کمی می توانید برای صرف $ 10.99 ماله تو باشه.

آموزش کارت شارژ همراه اول


شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 10 فروردين 1393 ساعت: 2:16

 Click to zoom


صفحه کلید سندبرگ بی سیم پد لمسی شما را قادر به کار هر دو ماوس و صفحه کلید از همان دستگاه در داخل شعاع تا 10 متر از کامپیوتر شما. این بسیار مفید است اگر کامپیوتر خود را به تلویزیون شما متصل می شوند. نگاهی به صفحه کلید با شما را به مبل و شما به راحتی می توانید گشت و گذار در وب، پخش موسیقی، فیلم و چیزهای بیشتری را. این صفحه کلید نیز با یک ردیف از کلید های میانبر برای ویندوز استاندارد مجهز ® برنامه های کاربردی و همچنین کلید های ویژه ای است که را مرور ویندوز ویستا مرکز رسانه ای نسیم. ساخته شده در پد لمسی به شما اجازه استفاده از انگشت خود به عنوان یک ماوس.ساده، راه حل را دستی.

آموزش mms همراه اول


 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 108 تاريخ : شنبه 9 فروردين 1393 ساعت: 5:16

Hand Sign USB Flash Drive 

 

فرهنگ opular به ناچار کاراکتر ضد فرهنگی و حرکات جذب می کند. در مورد نشانه صلح هیپی و یا شیطان سلام بوق برای حرکت سوپاپ ماشین فکر می کنم. اخیرا، داخلی شهرستان نشانه باند دست به طور معمول "پرتاب" توسط دوستان نما برای تصاویر و توسط افراد مشهور در مجلات. 

 
معانی گاهی اوقات از طریق پیشرفت های فن آوری تکامل. کلید USB دست ورود احترام به دست انسان قابل ملاحظه ای رسا می پردازد. دست ورود به سیستم USB در طیف وسیعی از حرکات، از جمله "عشق"، "سمت شرق"، "سمت غرب" و "تغییر" در دسترس است.
 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 105 تاريخ : جمعه 8 فروردين 1393 ساعت: 3:52

phonekeyboard.jpg

 آیا شما یک بسته در؟ زندگی در زیرزمین خانه مادر خود را و خرج زندگی ما در اینترنت؟ به دنبال یک دسته کوچک موسیقی جاز دستگاه متن و گفتار را به تعامل با دیگران؟ بوفالو تا به آنچه شما را در این دسته کوچک موسیقی جاز گوشی جدید صفحه کلید QWERTY / اسکایپ نیاز دارید. 

 
این فقط آنچه در آن مانند تلفن های موبایل: یک صفحه کلید USB برای کامپیوتر خود را با گوشی قابل جدا شدن برای برقراری تماس اسکایپ. هنگامی که اسکایپ می رود همه Skynet و طول می کشد بیش، از آن خواهد شد که چگونه شما با اربابان ربات فن آوری برتر ما ارتباط برقرار کنید.

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 102 تاريخ : سه شنبه 5 فروردين 1393 ساعت: 23:12

در بسیاری از موارد ، به این معنی است پایان دادن به آزمایش های آزمایشگاه - در دیگران ما آزمایشگاه محصولات و فن آوری ترکیب به مناطق محصول مختلف، " Coughran نوشت . " و بسیاری از محصولات آزمایشگاه که امروز برنامه های آندروید می باشد ادامه خواهد داد تا در بازار Android در دسترس باشد . ما به شما در پیشرفت ما از طریق وب سایت آزمایشگاه گوگل به روز رسانی . "

پروژه های بالا 5 آزمایشگاه گوگل : مرتبط

Coughran افزود که گوگل "همچنان به فشار سرعت و نوآوری - نیروهای محرک پشت سر آزمایشگاه گوگل - . در تمام محصولات ما، به عنوان راه اندازی اولیه زمینه آزمایش های + Google در ماه گذشته نشان داد " در همین حال، گوگل تاکید بر این که " در محصول کانال آزمایش " مانند جیمیل آزمایشگاه و آزمایشگاه نقشه در هیچ خطر نابودی هستند. در نگاه دیگر، آزمایشگاه گوگل است رفتن به دور ، اما میراث آن خواهند ماند.

بیش از در PC جهانی ، چاندرا استیل تا به یک لیست خوب کمی از " آزمایشگاه گوگل پروژه هایی که ممکن است axed ، " در میان آنها گوگل نویسه گردانی ، عینک گوگل ، گوگل و بدن. آزمایشگاه گوگل واقعا به دنده در سال 2006 lurched ، وعده " یک زمین بازی که در آن کاربران بیشتر پرماجرا ما می تواند در اطراف با نمونه های اولیه از برخی از وحشی ما و ایده های دیوانه بازی و ارائه بازخورد به طور مستقیم به مهندسان که آنها را توسعه یافته است. "

بنابراین آنچه در حال حاضر اتفاق خواهد افتاد که آزمایشگاه گوگل در حال سوار شدن به غروب خورشید نگاه کنی ؟ خوب، بیش از در اقیانوس اطلس ، نیکلاس جکسون حدس بزند که گوگل " همچنان به راه اندازی محصولات جدید، " اما تنها به این دلیل که شرکت باید قابل رقابت با رقبا باقی می ماند .

"بدون آزمون زمین و عمومی دوره ای که دیگر نمونه های اولیه در معرض ، هر چند، شما همچنین می توانید انتظار برای دیدن شکست است. وحشیانه ، شکست های عمومی است. ذخیره در Google Buzz ؟ برخی از نبوغ تا به حال ایده برای راه اندازی است که ابزار پیام رسانی را بدون در حال اجرا را از طریق آزمایشگاه گوگل برای اولین بار ، " جکسون اضافه شده است. " نگاه کن چه اتفاقی افتاده است . "

به شما . آیا آزمایشگاه گوگل شما ارسال نشده است؟ قطره ما یک خط در بخش نظرات .

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 110 تاريخ : سه شنبه 5 فروردين 1393 ساعت: 1:37

 


هر روز صبح، هنگامی که اندرو Fikes را در میز خود را در داخل دفتر مرکزی گوگل در Mountain View، کالیفرنیا نشسته، او در "VC" لینک به نیویورک تبدیل شده است.


VC مختصر گوگل برای ویدیو کنفرانس است. تا به دنبال در صفحه نمایش روی میز خود، Fikes می تواند ویلسون هسیه در داخل یک دفتر گوگل در منهتن نشسته، و هسیه می تواند او را ببیند. آنها همچنین زد لینک VC به دفتر گوگل در مکتوب، واشنگتن، در نزدیکی سیاتل. تیم مهندسی خود را سه دفتر در سه بخش مختلف کشور را در بر میگرفت، اما همه هنوز هم می تواند چت و توفان مغزی و عیب یابی بدون تاخیر یک لحظه، و این است که چگونه گوگل ساخته شده است آچار. 

"شما را به تکه های ما راه برود، و ما VC در رو - در همه زمان ها، می گوید:" Fikes، که در سال 2001 به گوگل پیوست و در حال حاضر در میان مهندسان نرم افزار است این شرکت قرار دارد. "ما انجام شده است ام این سال ها. این کاهش می دهد همه موانع ارتباطی است که شما به طور معمول داشته باشد. "
ترتیب تنها مناسب است. بسیار شبیه به تیم مهندسی است که آن را ایجاد ، آچار چیزی است که در سراسر جهان کشیده در حالی که رفتار به عنوان اگر آن را همه در یک مکان است . یک پایگاه داده طراحی شده برای یکپارچه عمل در صدها مرکز داده ها و میلیون ها ماشین آلات و تریلیون ردیف از اطلاعات - این سقوط پس از سال ها از نکات و شایعات پرده برداری کرد ، آن است که برای اولین بار از پایگاه داده در سراسر جهان شایسته نام است.

آچار ایجاد می نمود، برخی از مشکل بسته بندی سر خود را در اطراف آن است . اما نتیجه نهایی این است که به راحتی توضیح داد : با آچار ، گوگل می تواند یک سرویس وب برای مخاطبان در سراسر جهان ارائه دهد ، اما هنوز هم اطمینان حاصل شود که چیزی اتفاق می افتد در خدمات در یک بخش از جهان می کند در تضاد نیست آنچه که در دیگر اتفاق می افتد .

پایگاه داده جدید سن گوگل در حال حاضر بخشی از شرکت سیستم تبلیغات آنلاین - سیستم باعث می شود که میلیون ها نفر خود را - و از آن می تواند سیگنال که در آن از بقیه وب است که رفتن . گوگل باعث به هم بزنید هنگامی که آن را به یک مقاله شرح آچار در اواسط ماه سپتامبر منتشر شده است، و همهمه در میان سخت هسته سیستم های کامپیوتری مهندس زمانی که ویلسون هسیه مقاله در یک کنفرانس در هالیوود، کالیفرنیا ، چند هفته بعد به ارائه قابل لمس بود.

" این قطعا جالب توجه است، می گوید:" Raghu Murthy ، یکی از مهندسان ارشد کار بر روی پلت فرم نرم افزار عظیم که اساس فیس بوک - هر چند او اضافه می کند که فیس بوک هنوز به بررسی امکان در واقع ساختن چیزی مشابه آن.

عملیات وب گوگل است که به طور قابل توجهی پیچیده تر از ترین ، و آن را مجبور به ساخت نرم افزار های سفارشی که به خوبی فراتر از محدوده ترین لباس آنلاین است. اما به عنوان وب رشد می کند، خلق آن اغلب پایین بریزد به بقیه جهان است.

قبل از آچار نازل شده است ، بسیاری حتی فکر می کنم ممکن بود . بله، ما به حال " NoSQL " پایگاه داده ها قادر به ذخیره سازی اطلاعات در مراکز داده های چندگانه ، اما آنها نمی توانند این کار را در حالی که اطلاعات "سازگار " - به این معنی که کسی که به دنبال در داده ها در یک طرف از جهان را می بیند همان چیزی که به عنوان کسی که در طرف دیگر. فرض بر این بود که سازگاری با تاخیر ذاتی است که در هنگام ارسال اطلاعات بین مراکز داده ها می آیند منع شده بود.

اما در ایجاد یک پایگاه داده است که هر دو جهانی و سازگار بود ، مهندسان آچار گوگل چیزی کاملا غیر منتظره بود . آنها سابقه انجام کارهای غیر مترقبه داشته باشد. تیم نه تنها شامل Fikes و هسیه ، که توسعه BigTable ، پایگاه داده NoSQL منی گوگل نظارت ، بلکه افسانه ای گوگل جف دین و سانجی Ghemawat و یک لیست طولانی از مهندسان دیگر که در چنین پیشگامانه سیستم عامل داده مرکز به عنوان Megastore و DREMEL کار .

این بار، آنها شیوه جدیدی را برای نگه داشتن زمان در بر داشت .

"به عنوان یک سیستم توسعه دهنده توزیع شده، شما از تدریس - من می خواهم بگویم دوران کودکی - به هم اعتماد ندارند، می گوید:" Fikes . "آنچه ما انجام است پیدا کردن یک راه که ما می تواند هم اعتماد - و درک آنچه در آن به معنای به هم اعتماد "

زمان است که از ذات
در خالص، زمان است که از ذات . بله، در اجرای یک وب سرویس عظیم، شما نیاز دارید که همه چیز به سرعت اتفاق می افتد. اما شما نیز باید با استفاده از دقت پیگیری زمان در سراسر ماشین آلات بسیاری را که زیر بنای خدمات شما. شما باید برای همگام سازی بسیاری از فرآیندهای در حال اجرا بر روی هر سرور ، و شما را برای همزمان سازی سرور های خود را ، به طوری که آنها بیش از حد می تواند در پشت سر هم کار می کنند. و این راحت تر از انجام گفت.

به طور معمول، اپراتورهای اطلاعات مرکز با استفاده از آنچه که پروتکل زمان شبکه ، و یا NTP به نام حفظ سرورهای خود را در همگام. این است که در اصل یک سرویس آنلاین است که ماشین آلات به ساعت رسمی اتمی که زمان را نگه دارید برای سازمان ها در سراسر جهان متصل می کند. اما از آنجا که طول می کشد زمان به حرکت اطلاعات در سراسر شبکه ، این روش هرگز به طور کامل و دقیق ، و گاهی اوقات ، آن را شکسته در دسترس نباشد. از جمله ق ، Gawker ، و موزیلا - - در ماه ژوئیه، چند بزرگ نام عملیات وب مشکلات را تجربه چرا که نرم افزار خود را آماده نیست برای رسیدگی به یک " جهش دوم " که به ساعتهای اتمی جهان افزوده شد.


شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 4 فروردين 1393 ساعت: 0:51

تی یک واقعیت شناخته شده است که اکثر مردم در صفحه گذشته یکی از نتایج جستجو گوگل نیست. به همین دلیل است که این شرکت دو برابر کردن بر روی یکپارچه سازی لایه های اجتماعی را به هر چیزی که آن را ندارد. در حالی که الگوریتم می تواند کل وب خزیدن برای یافتن اطلاعات مربوطه ، می تواند چیزهایی است که ما به اشتراک گذاشتن در فیس بوک تبدیل به یک بهتر و قابل اطمینان تر داده است؟

بر اساس قطعه ای از تجارت ، فیس بوک دارای یک تیم است که کار بر روی ساخت جستجو در سایت بهتر از آن است که در حال حاضر :

    جستجو در شبکه های اجتماعی می تواند در آینده ای نزدیک کنید خیلی بهتر . حدود دو دوجین مهندسان فیس بوک، به رهبری یک مهندس سابق گوگل به نام لارس راسموسن ، در حال کار در یک موتور جستجوی بهبود یافته ، می گویند دو نفر با این پروژه که نمی خواست به نام آشنا به دلیل شرکت در یک دوره آرام و پیش از آن IPO . هدف ، آنها می گویند ، این است که برای کمک به کاربران بهتر است از طریق حجم محتوایی که کاربران در سایت، از جمله به روز رسانی وضعیت ایجاد غربال کردن، و مقالات ، فیلم ها، و سایر اطلاعات در سراسر وب است که مردم "مانند" با استفاده از انگشت شست در همه جا حاضر فیس بوک را فشار دهید تا .

ما می دانیم که فیس بوک و گوگل در یک چیز مشترک ، آنها عاشق داده است. تنها تفاوت بین شرکت های به زودی می تواند راه را که داده است به ما نشان داده است .
رویکرد گوگل به جستجو

همانطور که به نظر می رسد در حال حاضر، حتی با راه اندازی از + Google ، گوگل اسهال در وب برای محتوا و سپس آن را چرخ از طریق یک الگوریتم است که تصمیم می گیرد که محتوای مربوط است. لایه های اجتماعی است که آن را مقرر کرده است اجازه می دهد تا کاربران آن را به اعتبار آنچه را که ماشین آلات در حال حاضر تصمیم .

این کار واقعا خوب چرا که مردم اطلاعات را مشاهده متفاوت، و واقعا وجود دارد هیچ چیز مانند جستجوی زبان طبیعی است. حتی اگر شما واقعا در استفاده از گوگل خوب است ، آن را سخت برای پیدا کردن دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال گاهی اوقات. اگر اینترنت " تخت" بود ، به این معنی آن را در همه شد نمایه، با تکیه بر مردم برای پیدا کردن مطالب که ممکن است مربوط به شما است مانند pissing در باد. در واقع، تجربه است رفتن به خورد هم بزرگ است.

از سوی دیگر ، زمانی که می خواهید به درخواست مردم برای توصیه نامه ها، شما حتی نمی دانند از کجا شروع . برای مثال، اگر شما می خواهید به خوردن شام ، اما مطمئن نیستید که چه نوع مواد غذایی که شما می خواهید نیست، گوگل واقعا کمک به غیر از به شما یک لیست از سایت هایی که لیستی از رستوران ها در منطقه شما.

در واقع، گوگل به یک گام اضافی اگر شما می خواهید توصیه .
( بالقوه ) روش فیس بوک برای جستجو

توسط cropdusting وب را با دکمه "مثل" ، فیس بوک تا به مجموعه عظیمی از داده ها و اطلاعات به سرپرستی همه ما، بدون کرک که خراش گوگل روزانه . فکر می کنم از آن را به عنوان مجموعه ای فوق العاده زیبا از اطلاعاتی که در حال حاضر پیش نمایش های انسان است.

حال اگر فیس بوک می خواستند به "بهبود" جستجوی آن ، آن را نمی خواهد به عنوان ساده به عنوان ساخت یک الگوریتم که مشابه تجربه ای که ما امروز در گوگل.

با لیست ها، اشتراک ها ، دوست داشتن، و داده های مکان ، فیس بوک می تواند به ما اجازه دهید یک پرس و جو بسیار مستقیم انجام با یک گروه محدود از مردم است. در واقع، مجموعه ای از دوستان و همکاران ما خواهد بود " موتور جستجو " است. چه که تجربه چگونه است؟ خوب، من تصور کنید که شما می خواهم یک پرس و جو به زبان طبیعی را تایپ کنید و سپس تمرین کردن به که داده های شما می خواهم به استفاده از به انجام جستجو .

به عنوان مثال، من می خواستم یک تاکو ، این لزوما نوع تاکو را به جعبه جستجو باز مانند من در گوگل. من می خواهم یک محل و یا یک گروه از دوستان را انتخاب کنید و سپس جستجو برای " تاکو " . بر اساس جایی که آنها در در همه چیز چهار ضلعی و یا فیس بوک ، و یا که آنها را دوست داشت کرده ام بررسی می شود ، من می تواند به نتایج داده شده به بررسی کنید.

این عالی نیست، اما آن چه بد نیست.
چه کسی برنده ؟

اول، شما باید به خاطر داشته باشید برای جلوگیری از اشاره به این شرکت ها به عنوان یک " چیز " و یا یکی دیگر . گوگل یک " شرکت جستجو " نیست و فیس بوک "شبکه اجتماعی " نیست. آنها هر دو شرکت های که می خواهند برای تغییر جهان و پول هستند. همه ما می دانیم که پول بزرگ در داده های بزرگ وجود دارد. این شرکت ها روش های مختلفی را برای چگونه آنها جمع آوری و نمایش داده ، اما در پایان روز ، آنها به نوعی از انجام همین کار .

ما در حال تماشای یک درگیری بالقوه تیتان که در آن دو چیز بسیار آشکار است : گوگل دیر به اجتماعی است و فیس بوک اواخر برای جستجو می باشد. مطمئنا، فیس بوک مایکروسافت در گوشه ای خود را که می تواند آنها را از کمک به یک معامله بزرگ است، اما به عنوان بینگ است، آن را بسیار شبیه به تجربه ما امروز در گوگل داشته باشد.

گام بزرگ بعدی برای جستجو می باشد که در خارج از کادر به طور کامل، با داده های کمتر و نتایج مرتبط تر . سوال این است ، آیا شما مردم عادی مثل من و شما اعتماد به تصمیم بگیرند که چه بهتر ، و یا شما ترجیح می دهند به اجازه یک دسته از ماشین آلات سعی کنید آن را از شکل برای شما . پاسخ ترکیبی از هر دو است ، اما چه کسی بهتر است آن را انجام خواهد داد؟

در پایان روز، ما قصد داریم به استفاده از آنچه بهترین کار برای ما . تا زمانی که فیس بوک باعث می شود یک حرکت ، آن را هنوز هم جهان گوگل . با این حال، مارک زوکربرگ و شرکت قرار نیست به نظاره نشست و به تماشای جریان داده ها و علائم دلار تصویب آنها را توسط . این رفتن به یک حماسه نبرد و از آن می تواند بازی هر کسی نیست.

آموزش کارت شارژ همراه اول


شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 108 تاريخ : يکشنبه 3 فروردين 1393 ساعت: 0:57